بلاگ آموزشی, طراحی سایت

چرا برای کسب و کارمون باید سایت داشته باشیم؟

ببینید در دنیای امروز که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن رفته و توسعه در فضای مجازی بسیار مهم و پر اهمیت شده پس لازمه که شما هم کسب و کار فیزیکی خودتون ر وارد فضای آنلاین و مجازی کنید.

توی این مسیر ما شرکت افق سایت بهتون کمک می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشید موفق بشید و بتونید فروش و خدمات رسانی بیشتری برای کسب و کارتون داشته باشید.

مراحل انجام طراحی سایت

یکی از مواردی که در توسعه‌ی تجارت الکترونیک و توسعه‌ی فضای مجازی بسیارم مهمه داشتن سایت هستش. ما در شرکت افق سایت به شما مشاوره میدیم که چه سایتی برای شما مناسب هست و از چه مسیری باید شروع کنید.

برای مطرح شدن در فضای امن با توجه به حوزه‌ی کسب و کار شما بررسی نوع فعالیت شماو حوزه‌ی مخاطبینتون تم گرافیکی سایت شما توسط گرافیست و طی جلسات مختلفی با شما تبادل‌نظر کنیم تا به طرح دلخواه برسیم

سپس توسط تیم اجرایی این کدهای مرتبط با این موضوع برنامه‌ریزی و به صورت برنامه‌نویسی و کدنویسی سایت شما پیاده‌سازی میشه

اما چنانچه می‌خواید یه کسب و کار کوچیک آزمایش کنید و در اصطلاح نسخه‌ی ام‌وی‌پی پروژه‌ی خودتون ر داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از سرویس‌های وردپرس هست در سرویس‌های وردپرس همانند سرویس‌های اختصاصی کدنویسی طراحی سایت تمامی آیتم‌های طراحی ساده جلسات مختلف با شما به اشتراک گذاشته میشه تا طرح دلخواه را انتخاب کنید و ما پیاده‌سازی کنیم.

تفاوت سایت اختصاصی و وردپرس چیست ؟

اما تفاوت در این هستش که در وردپرس کدنویسی اختصاصی وجود نداره و با استفاده از پلاگین‌ها و در نهایت در برخی از موارد سفارشی سازی قالب صورت می‌گیرد در هر دو حالت طراحی سایت، پشتیبانی یکساله رایگان وجود داره و تنها تفاوت این دو حالت بحث هزینه و زمان پیاده‌سازی است به طبع در وردپرس هزینه و زمان کمتر می باشد.

مشاهده نمونه کارها

با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *