kurtköy escort,ataköy escort,silivri escort,ankara escort,kurtköy escort,pendik escort,ankara escort bayan,ümraniye escort,beylikdüzü escort,şişli escort,ankara escort,ankara escort,ankara escort,pendik escort,kartal escort,
maltepe escort,tuzla escort,kartal escort,pendik escort,ataşehir escort,bostancı escort,
epoksi zemin kaplama,nice bariyer,mantar bariyer,epoksi,l koltuk takımı,nice türkiye,bft turkiye,pil sitesi,nice türkiye,evden eve nakliyat,gebze evden eve nakliyat,nice türkiye,kepenk,Dış cephe mantolama,otomasyon sistemleri,

محتواگذاری در صفحات وب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مطالب دست اول همواره مورد توجه موتورهای جستجوگر بوده است. اگر سایت شما محتوای مفید و هدفمندی داشته باشد و این تولید محتوا بطور مداوم در جهت جذب مشتری بروزرسانی شود و طراحی سایت شما بصورت استاندارد موتورهای جستجو انجام شود، حتما در نتایج بالای موتورهای جستجو از جمله گوگل نمایش داده می شوید.

برای افزایش بازدید از سایت علاوه بر عواملی مانند طراحی سایت متناسب با موضوع و رعایت رنگبندی و چیدمان کاربرپسند، تولید محتوایی ارزشمند که هم برای مخاطب قابل درک باشد و هم برای صاحب سایت دارای ارزش و سودآوری باشد، اهمیت زیادی دارد.

در واقع تولید محتوا ارائه مطالبی مرتبط با فعالیت ها و محصولات شرکت یا سازمان مرتبط با نیاز مشتری جهت ایجاد آگاهی بازدیدکننده و جذب مشتری می باشد. این تولید محتوا باید به گونه ای باشد که مخاطب جذب مطالب شود و در نهایت تبدیل به مشتری شود محتوای سایت میتواند شامل اخبار، خدمات شرکت یا سازمان، معرفی شرکت، معرفی محصول،تصاویر، فیلم و ... باشد.

هنگامی که شما اصول اولیه‌‌ سئو را فرا می‌گیرید، دقیقا‌ متوجه می‌شوید که چرا محتوا مهم است. فارغ از اینکه در چه زمینه‌ای فعالیت دارید، وب‌سایت شما برای بهبود سئو، به تولید محتوای مناسب و فراوان نیاز دارد. کار جایی سخت می‌شود که صاحبان کسب‌‌ و‌‌کار نگاه عمیق‌تری به نتایج جست‌وجو می‌اندازند و متوجه می‌شوند باید برای قرار‌گرفتن در صفحه‌‌ اول گوگل، تلاش زیادی بکنند. برای قرار گرفتن در صفحه‌‌ اول و استفاده از مزایای غیر‌قابل‌انکار که همراه آن به ارمغان می‌آید، وب‌سایت شما باید از یک حضور آنلاین به یک قدرت آنلاین تبدیل شود. در واقع ارزشی که شما از طریق محتوا به مشتریان خود ارائه می‌کنید، باعث می‌شود آنها به شما اعتماد کنند و شما را یک قدرت، مشاور و متخصص در آن صنعت بنامند. موتورهای جست‌وجو مدتی است که تمامی الگوریتم‌های خود را مبتنی بر رضایت مخاطبان کرده‌اند. با توجه به این الگوریتم‌ها آنچه محتوای متنی و یا ویدئویی شما را برای کسب جایگاه بهتر در موتورهای جست‌وجو، اثربخش‌تر می‌کند، شامل موارد زیر است:

محتوای متنی

۱- ساختار: اگر شما چیز زیادی در مورد نوشتن نمی‌دانید، نگران نباشید. برخلاف آنچه تصور می‌کنید، تولید محتوای با‌کیفیت در واقع یک فرایند ساده است. اما قبل از اینکه قلم را به روی کاغذ بیاورید، به نحوه ارائه مطالب خود بیندیشید چرا که ربات موتورهای جست‌وجو نیز مثل مخاطبان به محتوای سازماندهی‌شده علاقه دارند. از تصاویر و اینفوگرافیک‌ها استفاده کنید تا به خوانندگان فرصتی برای استراحت پس از خواندن قسمت‌های سنگین متن بدهید.

۲- یکپارچگی و انسجام: این کار شاید سخت‌ترین بخش تولید محتوای متنی برای صاحبان کسب‌و‌کار است. اگر می‌خواهید که محتوای متنی سنگ‌‌بنای استراتژی بازاریابی شما باشد، لازم است یکپارچگی و انسجام را در اولویت قرار دهید. تقویم خود را بیرون بکشید و مطمئن شوید که مطالب شما دارای تناوب زمانی مناسب است؛ هر چقدر هم که این کار دشوار باشد. اگر شما فردی تازه‌ وارد در دنیای تولید محتوا هستید، از کم شروع کنید. برای ۱ تا ۲ پست در طول هفته هدف‌گذاری کنید و وقتی تجربه پیدا کردید، به همین ترتیب تعداد پست‌ها را افزایش دهید.

۳- ارزش: هدف تولید محتوا هیچ‌گاه خود‌ترویجی نیست بلکه انتقال ارزش و دانش به مخاطبان است. مطالب شما باید در جهت حل مشکلات مخاطبان شما باشد. زیرا اینگونه می‌توانید ارتباطی بر پایه‌‌ اعتماد به مخاطبان خود، داشته باشید.

محتوای ویدئویی

هنگامی که بحث محتوای ویدئویی پیش می‌آید، تمرکز ‌روی ارزش محتواست. ویدئوی تولیدی شما با هر هدفی که تولید شود، باید به نحوی ارزش را نیز به مخاطبان منتقل کند. اما فراتر از آن، محتوای ویدئویی به دلیل میزان اهمیت، منحصر‌به‌فرد است. سعی کنید در ویدئوهای تولیدی آنچه برای مشتریان اهمیت دارد را عنوان کنید. شاید ناراحت کننده باشد که بشنوید برای مشتری مهم نیست شما چه کسی هستید، بلکه آن ارزشی که به او می‌دهید، برایش مهم است.

در ادامه با مباحث آموزشی سایت افق همراه باشید.

اشتراک گذاری این پست :

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
خواندن 274 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « کدهای CSS سئو سایت و محتوا گذاری »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید